《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

MENGEJUTKAN!!!...Alatnya Sangat Besar dan Panjang Untuk Saya Pegang Lama...Korang Tengok la Sendiri.

loading...


Alatnya Terlalu Besar Dan Panjang Untuk Saya Pegang Lama Lama|Sepasang suami isteri sudah lama untuk mencuba mendapatkan anak,setelah mereka gagal, mereka meminta nasihat doktor tentang menggunakan kaedah “anak tumpang”(isteri akan menggunakan benih lelaki lain untuk mengandung).
Setelah bersetuju dan si suami memilih lelaki yang menyedekahkan spermanya maka satu hari berkatalah si suami” ok sayang abang pergi dulu sebentar lagi lelaki itu akan datang”
Sambil menunggu kedatangan penderma tersebut,tiba tiba muncul seorang juru gambar yang kerjanya mengambil gambar2 bayi”selamat pagi puan saya datang unt….belum sempat habis bercakap,si isteri tadi memotong kata2nya dan berkata” oh ya…saya memang menunggu awak””yakerrrrrr? kehairanan photograper tu,kalau macam tu bagus lah sebelumya dah banyak kali buat kerja nie” itu yang suami dan saya harapkan kata si isteri sambil pempelawanya masuk.
Setelah diam beberapa saat si isteri berkata macam mana kita nak mula? serahkan pada saya puan saya selalunya buat di bathtub,atas sofa dan beberapa kali di katil,kadang di atas lantai ruang tamu pun seronok juga,anda mesti suka kata jurugambar tadi menerangkan lokasi yang sesuai untuk mengambil gambar,”
Bathtub? ? atas lantai? ? patutlah selama ini tidak berkesan dengan suami,kami selalu melakukannya di dalam bilik,jelas si isteri.puan tak ada orang yang boleh gerenti ianya baik setiap kali,tapi kalau kita pelbagai posisi dan saya shott dari beberapa angle,saya jamin anda pasti suka dengan hasilnya,si isteri tercengang!
Puan dalam kerja saya nie seseorang mesti mengambil masa sikit,saya suka berada di luar dan di dalam buat beberapa seketika,tapi tentu puan tak suka” macam saya tak tau” kata si isteri.
Kemudian juru gambar tadi mengeluarkan beberapa keping gambar2 bayi yang sungguh comel dari briefacenya.yang nie saya buat masa di atas bas kt london” hah atas bas?? terkejut si isteri.
Yang kembar nie pulak memang tak disangka sangka,kalau puan nak tahu bahwa memang susak nak bekerja sama dengan maknya”kata juru gambar tadi dengan bersunguh sungguh.
Emaknya susah nak bekerja sama? tanya si isteri,yaaaa…memang susah hingga saya terpaksa bawa dia ke hyde park untuk buat kerja yang baik,orang ramai mengerumuni kami katika itu,untuk melihat dengan jelas apa yang kami lakukan.
Kamu dan emaknya buat depan puplic? Sudah tentu puan ,lebih kurang 5 jam baru selesai,emaknya menjerit terpekik,sehingga saya tak boleh nak fokus,bila tupai tupai dah datang menghampiri alat saya,saya terpaksa berhenti melakukannya,cerita si juru gambar.
Awak maksutkan tupai tupai itu really usik awak punya alat..?tanya si isteri,
Yaaa puan ,tak apalahh,puan dah bersedia ke,saya dah siapkan tripod,lepastu kita akan mulakan,
Tripod ! ! nak buat apa? tanya si isteri.ohh..itu alat untuk laraskan alat saya nanti,ia terlalu besar dan panjang untuk saya pengang lama lama.
gedebuk! ! ! PUAN! PUANNN! Kenapa nie puan! lah pengSAN pulak.

loading...