《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

LELAKI WAJIB TAHU !! 11 tanda-tanda wanita yang mempunyai nafsu yang melampau melampau ... Jangan nak tengok awek-awek cantik dan barang baik je .. tanda-tanda nafsu kuat ni pun perlu korang kena tahu juga ..

loading...
gambar sekadar hiasan sahaja

# 1.  Mampu Mengobarkan Gairah Seks Sendiri  

#Wanita jenis ini mampu menyemarakkan api asmaranya sendiri tanpa lama-lama menunggu dirangsang lelaki.  Kajian menunjukkan wanita jenis ini mampu berfantasi yang mengundang ghairah.  Contohnya, mengandaikan diri telanjang atau setengah telanjang di tempat awam atau di mana saja, sehingga mata lelaki menjadi jelalatan atau penasaran.  

# 2.  Badan saya Istana kenikmatanku  

#Ini merupakan keyakinan diri wanita jenis ini.  ia memandang dirinya sebagai tambang kenikmatan.  Bilamana lelaki tidak atau kurang mampu memuaskan, ia akan membimbing menunjukkan tempat-tempat yang perlu dirangsang dan dioptimumkan.  Misalnya menunjukkan tempat G-spot.  Bahkan ia suka mengambil inisiatif.  

# 3.  Akulah Dewi Seks (Boom Seks)  

#Dengan pengakuan sebagai Dewi Seks, ia suka bogel atau tarian erotis di depan lelaki sebelum hubungan intim.  ia mau melakukan apa saja demi kepuasan bersama.  kadang-kadang ia mengelirukan sesuatu yang pada akhirnya ingin hubungan intim dengan lelaki.  ia suka pura-pura meminta sesuatu tetapi tersirat ajakan hubungan intim.  

# 4.  Memberikan Desahan Erotik  

#Biasanya suka menjerit atau teriak ketika dirangsang.  ia pun tidak segan-segan mendesah sambil minta dicium organnya.  Contohnya, payudara, kaki, leher, telinga, dll.  Ungkapan erotik banyak diungkapkan oleh jenis wanita ini.  

# 5.  berorientasi pada Proses Menuju orgasme  

#Biasanya wanita jenis ini tidak berorientasi pada orgasme, tetapi pada proses menuju orgasme.wanita yang berusaha sedaya mungkin mencapai titik klimaks, tidak menganggap orgasme sebagai bonus.  Ia beranggapan rangkaian menuju orgasme penuh dengan kenikmatan dan keasyikan.  orgasme atau tidak sebenarnya bergantung pada keyakinan wanita sendiri.  dengan beranggapan dan yakin akan orgasme, maka apa pun rangkaian hubungan intim akan membuahkan orgasme.  

# 6.  Ada Resipi khas Merangsang lelaki  

sebahagian besar wanita tahu bahawa cara menyenangkan dan memuaskan lelaki adalah langsung memberikan rangsangan ke kawasan bawah pusar.  Namun sebahagian wanita punya resipi khusus selain itu.  Misalnya, menciumi tengkuk lelaki atau cara lain yang boleh membakar rasa ghairah lelaki.  

# 7.  tahu apa yang lelaki Mahu  

#Selain memberikan servis yang memuaskan, wanita jenis ini tahu apa yang diinginkan lelaki pasangannya.  kadang-kadang sebahagian lelaki tidak mendambakan yang aneh-aneh, tetapi cukup di- karaoke sahaja.  dengan penguasaan teknik oral sex, wanita jenis ini mampu memberikan sensasi kenikmatan hubungan intim yang luar biasa.  Ia tak segan-segan memenuhi segala keinginan lelaki.  

# 8.  Suka bereksperimen posisi dan jenis Foreplay  

#Meluangkan masa untuk bereksperimen dengan posisi baru dan pemanasan baru merupakan kesukaan wanita jenis ini.  Selain mencari kenikmatan baru, jiwa petualang boleh terakomodasi.  

# 9.  selalu Membuat hubungan intim Penuh dengan Gairah  

#Perempuan atau gadis jenis ini selalu memberikan semangat baru dan nuansa baru dalam hubungan intim.  Adakalanya ia mencari inspirasi dengan menyewa video blue agar ghairah seks bertambah.  Bilamana ghairah menurun, ada saja siasat yang dimiliki wanita ini.  Contohnya, hubungan intim di tempat baru, foreplay dengan aneka variasi baru, membaca majalah porno, dll.

# 10.  Mengghairahkan Setiap Saat  

#Wanita yang jenis ini rela bangun lebih pagi guna mempersiapkan diri agar lebih menggairahkan untuk pasangannya.  Contohnya, pagi-pagi sudah mandi sehingga badan sudah bersih, wangi, dan mengghairahkan.  Hubungan intim pagi hari pun siap dilakukan jika memang dikehendaki.  Lelaki pun tidak enggan atau ragu-ragu .  wanita sensual ini sepanjang siang dan malam selalu kelihatan mengghairahkan.  Ia pun suka merayu pasangan seakan baru pertama kalinya berkaitan.  
Nah, itu dia 10 ciri dan tanda wanita dengan nafsu seks yang tinggi.  Beruntunglah buat suami yang mempunyai pasangan wanita dengan ciri-ciri seperti yang telah kami sebutkan di atas.
loading...