《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Pembaca Berita Pakai Pakaian Menjolok Mata Demi Kejar Rating

loading...
Persaingan di dalam perniagaan sepatutnya menjadi sebuah perkara yang menyihatkan kerana dapat membantu perniagaan itu memperbaiki mutu dan kualiti perkhidmatan mereka kepada para pelanggan.
Namun, apa yang berlaku pada sebuah televisyen di Albania ini agak berlainan dan unik sekali.
Disebabkan oleh persaingan yang sengit di antara stesen-stesen televisyen di negara itu, pihak pengurusan TV Zjarr, yang merupakan sebuah syarikat televisyen tempatan telah mengambil langkah yang lebih dramatik dengan menampilkan staf wanita yang hanya jaket tanpa baju di bahagian dalam untuk membaca berita bagi stesen televisyen itu secara live.
Perintis kepada trend gila ini adalah Greta Hoxha yang mengenakan baju kot berwarna nude tanpa memakai coli di bahagian dalam pakaian itu semasa membaca berita di kaca televisyen secara live. 
Menurut Greta Hoxhaj, bekerja dalam keadaan hampir telanjang telah terbukti menjadi jalan pintas kepadanya untuk mencapai kegemilangan dan beliau tidak menyesal dengan keputusan yang telah diambil sebaliknya berasa berbangga kerana popularitinya yang semakin dikenali di seluruh dunia.
loading...